Pages

Jul 13, 2014

Selfie dengan Khairy Jamaludin

Haha..
This was last night..
Aku baru balik dari pergi kursus..

Semua kawan lain yang pergi kursus tu dengan aku, dah muat dalam satu teksi ni.. nak balik campus balik lah kan.. lepas tu masa aku nak masuk dalam teksi tu, ada sorang lelaki ni duk rebut teksi jugak dengan aku, aku benganglah! Aku masuk jugak, duduk tepi tingkap. Kiranya dah muat la 3 orang duduk belakang kat dalam teksi tu kan.

Lepas tu, lelaki tu masuk jugak. Duduk sebelah aku. Dah 4 orang kat belakang. Agak sempit lah jugak. Aku memang hangin dah. Memang nak bahasa je mamat sebelah aku ni. Dahlah entah sape2, menyibuk pulak nak rebut teksi.

Elok2 aku nak maki, sekali aku tengok lelaki tu adalah Khairy Jamaludin!

Omg! Omg!

Kj! Kj!

Oh emmm jiii!!

Terus tak jadi marah!
Wow.. KJ is sitting next to me... woooooot!

Apa lagi, harus dirakam detik best ini kan!
Keluarkan handphone,  aku pun selfie lah dengan KJ dua tiga das..

Dah nama pun sempit dalam teksi tu kan, jadi jarak muka macam dekat lah jugak..

Lepas tu aku tak sedar apa, tiba-tiba aku dah ada kat rumah..
Zaimi macam perasan aku duk tersengih2 semacam je.. dia tanya.

Aku cakap takde apa.

Dia macam curious.
Dia perasan aku asik scroll sesuatu kat handphone.
Lepas scroll sengih.
Actually aku asyik tengok gambar aku dengan Khairy Jamaludin tu kan.

Lepas tu zaimi mintak handphone aku.
Aku tak mau kasik.
Dia lagilah bertambah pelik.
Dia macam nak rampas je dari tangan aku.
Aku dah cuak. So aku lari naik atas.
Zaimi kejar sambil kata Bak Sini! Bak Sini!

Aku lari pulak naik tingkat 3 rumah aku.
Aku menyorok kat bilik piano.
Zaimi ketuk2 pintu dari luar sebab aku kunci dari dalam.

Lepas tu aku dengar KJ jerit dari pintu utama rumah aku, suruh zaimi jangan marah aku. Katanya bukan salah aku sorang. . Salah teksi tu katanya..

Lepas tu aku dengar mak aku pulak panggil, katanya dah pukul 5 suku pagi.. sahur dah nak imsak.

Aku?
Terpisat2 duduk atas tilam toto sebelah adam dekat ruang tamu rumah emak aku.

Tiada KJ.
Tiada scene kejar mengejar.

Dan itulah mimpi aku yang paling sengal setelah sekian lama tak mimpi sengal.
Kejadahlah tiba2 Yb KJ nak rebut teksi pastu selfie ngan aku kan.

Hahahahahahaha..
Adess...

P/s: mesti sebab semalam balik lambat punya pasal.. best woa sekali sekala dating berdua dengan suami tercintaku.. ♡♡♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...