Pages

Jul 10, 2014

Percubaan Budak 1 Tahun Lari Dari Rumah

Haha..
Ini masa Ahad lepas..
Saja biar adam main dekat porch..
Zaimi duduk tepi ala-ala baywatch je..
Aku pulak malas nak pakai tudung, so duduk kat grill je..

Terkedek-kedek lah budak kecik ni berjalan..
Ke sana ke mari..
Saja biar dia practice kaki dia tu..

Lepas tu, tiba-tiba adam dapat ilham pulak..
Ilham nak lari dari rumah..








Elok je dia bukak gate tu..
Haih la..
Bahaya betul..

Dia tengok apa kita buat, itu lah dia nak buat..

Jadi korang pun hati-hatilah, kalau tak ada pengawasan, mangga lah gate korang..

Hew hew hew...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...