Pages

Jul 4, 2014

Kereta Kecil Warna Merah

Last week balik Semenyih, rupanya mak dah belikan Adam kereta kecil warna merah!
Meriah bukan main dengan lagu lampu bagai..
hehe..


Ala kereta yang kena tolak dengan kaki tu..

Mula-mula dia macam takut2 jugak dengan kereta tu.
Tapi lama-lama dah okey sikit.

Abah suruh bawak balik rumah kitorang sendiri.
Sebab kalau tinggal kat rumah dia pun, Adam balik 2 minggu sekali je pun..

So bawak lah balik..

Adam memula buat tak tau je dengan kereta tu.
Jeling-jeling je pun.
Slow slow aku angkat dia letak atas kereta tu.
Picit-picit kan butang kat stereng tu..

Sekarang dia dah start main la kereta tu..

:)




Budak masam emak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...