Pages

Jul 9, 2014

Brazil kah ayam kah?

Terkejut giler masa bangun sahur tadi..
Tengok semifinal World Cup 2014.
Game Brazil lawan German.

Masa aku bukak tu, German dah lead 5 gol, Brazil 0 lagi.
Serius macam tak percaya..
Brazil kot!
Dahlah main kat tempat sendiri..huhu..

Takda rezeki la tu..
Rezeki German nak pergi final..

Foto

BELO HORIZONTE: Jerman mencalar maruah Brazil, sebentar tadi apabila membelasah tuan rumah itu 7-1 untuk layak ke final Piala Dunia pada hari yang menyaksikan Miroslav Klose melakar rekod baru muncul penjaring terbanyak sepanjang zaman dalam temasya global ini.
Belum pernah Brazil menanggung kekalahan besar seperti ini dalam mana-mana kejohanan antarabangsa dengan benteng rapuh sebegini ketika membenarkan jentera serangan Jerman menjaringkan empat gol dalam tempoh 18 minit pertama babak pertama dengan tiga daripada hanya dalam 179 saat sahaja.
Thomas Mueller membuka tirai jaringan pada minit ke-11, Klose selepas 23 minit untuk mengumpul jumlah gol peribadi dalam Piala Dunia kepada 16.
Toni Kroos menambah derita dengan gol minit ke-24 dan 26, Sami Khedira (m-29) dan pemain gantian, Andre Schuerrle menambah dua lagi selepas rehat (m-69 dan 79). Oscar menyumbat gol sagu hati Brazil pada minit ke-90. - AFP (SUMBER)

Kecoh kot satu dunia..
hew hew hew..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...