Pages

Jun 5, 2014

Contengan Pertama Adam | 4 Jun 2014

Alang-alang teringat ni saja lah nak abadikan memori yang satu ni..
Semalam pergi TESCO Seremban Jaya tu..
Belikan adam mainan yang macam papan conteng tu..

Actually pen papan tu takde dakwat pun, dia guna sistem magnet..
Hujung pen tu besi, so besi tu akan tarik serbuk magnet..

Ajarlah adam cara pegang pen, dan macam mana nak guna pen tu..
Mula-mula adam biasalah, semua dia nak masuk dalam mulut..

Lepas tu bila dah tau, asyiklah duk gesek kan pen tu kat papan putih tu..
hahaha

Excited pulak dia!


Ha tu lah hasil gese gesel pen kat papan putih tu..
Ok lah tu kan untuk budak setahun 2 bulan? hehe..


 Ha yang ni pulak muka bengang sebab pampers dah penuh..
Pistol tu kasi leka dia sementara kat atas trolley je..

:P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...