Pages

Feb 14, 2014

Sofa Kanak-Kanak

Semalam bawak Adam pergi Giant Senawang, saja beli barang sikit.
Dan ternampaklah kat bahagian almari rak semua tu, ada sofa yang saiz kecik.
Rupa dia macam sofa biasa tu, cuma dia kecik dan mini, children sofa katanya.. hahahah!

Aku dah nampak haritu lagi, tapi masa tu adam kecik, rumah sewa dulu pun kecik, so macam malas nak penuhkan rumah tu kan.. so semalam rupanya sofa tu still ada jual lagi.. apa lagi, menggeletis lah mak adam nak beli hahahaha!

Tapi kena dapatkan kebenaran zaimi dulu, untuk kesejahteraan bersamalah katakan..haha..

Aku pun tanya, zaimi kata belilah kalau nak beli.. apa lagi, berdesup tolak troli gi amek sofa tu.. kikiki..

Tak mahal sangat, rm69. Oklah kot.
Asalkan aku puas hati.. :D





Saja ambil warna tu, nak bagi warna dia ala-ala sofa besar kat rumah tu gak..

Sapa nak beli bolehlah, ada macam-macam corak, ada yang corak bunga-bunga, ada yang jalur-jalur..
Bolehlah si comel anda pun ada sofa.. kah kah kah

Emm ok lah, nanti cerita lagi.. ;)

p/s: tekak kepingin teh ais pulak dah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...