Pages

Sep 13, 2013

Sakit Belakang

Sehari dua ni, sakit betul rasanya belakang.
Posisi duduk semua tak kena.
Baring pun tak ada gaya yang ok.



Lebih-lebih lagi kalau tido sekarang, mesti kena mengiring ke arah Adam. Aku tak bolehlah tido nak membelakangkan anak aku tu. Aku risau kot2 dia batuk ke tersedak ke aku tak dengar. Maklumlah, tido pesen tido mati..hehe..

Tido memang mengadap budak ni je sekarang :)


Aku rasa ada 3 faktor utama lah yang menyebabkan benda ni kot:

1) Pertambahan umur
2) Pertambahan berat badan (aritu je kejap kurus lepas bersalin..sekarang..nan hado!)
3) Kasut tumit tinggi.

Oih, bukan heels yang halus tu, tapi sandal yang tumit dia tinggi sikit.
Sebab, kalau pakai yang tumit flat, sakit tapak kaki plak.

Haih.. susah betul jadi orang gemuk ni.

Yang tak bestnya bila sakit belakang ni, aku automatik akan jadi malas nak buat apa-apa.
Mata pun jadi layu je.. perosak mood betul..hmmmm.

Ish.
Oklah.

Babai..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...