Pages

Sep 5, 2013

Ceria bersama Playgym!

Eh eh lama pulak tak menaip blog ni.
Busy lah..

hew hew hew..

Eh, dua hari lepas, RON95 naik 20 sen kan?
Dengar kata RON97 pun nak naik jugak 15 sen.

Hebatnya harga minyak 2013 ni..

T_T

Bila fikir pasal kewangan memang sakit hati kan.

Baik aku tengok anak aku, Adam main kat Playgym dia.
Actually baru je beli 2 hari lepas..haha

Beli dekat Manjaku Taipan Senawang tu je..
Taklah mahal sangat berbanding dengan rupa dia, dan hasil dia.
Harga Playgym ni, aku beli RM79. Ok lah tu kan?

Memang dia sangat sukalah!

Asyik menendang2, dan menggapai2.. hehe..
Siap ketawa2 lagi..
Lepas tu bila meniarap pun dia excited bila tengok warna2 dan cermin yang ada kat Playgym tu..
Ceria..
Aku yang tengok ni pun rasa ceria je.. :D


Sayang anak emak..
Mwahh.. peluk cium gomol Adam

BEST!
Sebab adam wangi!

:D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...