Pages

Sep 28, 2013

Aisyah Aziz Akademi Fantasia 2013

Hahah.. tajuk macam aku nak blog pasal biodata budak ni pulak kan? Tak adalah, aku tak tau banyak pun pasal latar belakang budak tinggi lampai ni.. yang aku tau budak Aisyah ni memang adik Aliff Aziz..

Dan budak ni cantik kot pewitt!

Tadi aku tengoklah konsert AF2013 ni kat channel 135.. Astro maya tu kalau tak silap. Aku tengok dalam ramai2 tu, si Aisyah ni nyanyi memang berjaya buat bulu tengkuk aku tegak. Rasa goosebump!

Kira bagi aku memang sedap sangat lah budak tu nyanyii.

Sekali kena kritik teruk plak dengan Roslan Aziz..

Apedaa.. aku rasa tak patut lah plak..

Ke aku yang pekak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...