Pages

Jul 9, 2013

Rumah Kena Bakar Dengan Pengkid

Apa nak jadi lah dunia sekarang kan.
Ada seorang perempuan pengkid ni, pergi bakar betul-betul rumah kononnya kekasih dia dekat Muadzam Shah lepas hantar SMS ugutan.

Terpengaruh dengan Usop Wilcha kah?
lol..

Kesian tuan rumah, memang kurang ajar lah pengkid tu.

Gambar Hiasan

Habis Ranap Rumah Orang

Meh aku tempel berita tu:

Muadzam Shah: “Aku nak ko (kau) mati... aku akan bakar rumah ko (kau).” Itu antara kandungan SMS ugutan diterima mangsa cinta sejenis dikenali sebagai Mira, 17, yang dikirim seorang pengkid sebelum membakar rumah keluarganya, dua hari kemudian di FELDA Keratong 9, dekat sini, 6 Julai lalu.

Mengimbas semula kejadian itu, Mira berkata, pada malam sebelum kejadian, dia yang berasa tidak sedap hati ketika tidur di biliknya mengambil keputusan tidur di bilik abangnya yang tiada di rumah kerana bekerja syif malam.
Menurutnya, selepas dua jam melelapkan mata, dia terjaga jam 11 malam selepas terhidu bau asap di bilik tidurnya lalu bergegas bangun untuk memeriksa.

Katanya, sebaik membuka pintu bilik, dia terkejut apabila melihat api merebak pantas sebelum menjerit memanggil bapanya.


KEADAAN rumah mangsa yang dibakar di FELDA Keratong 9, Muadzam Shah.

“Api merebak begitu cepat menyebabkan bapa tidak mampu berbuat apa-apa manakala pili bomba berhampiran rumah pula tidak berfungsi mengakibatkan keseluruhan rumah ranap sekelip mata.
-Sumber-

Bukan setakat berita ni je gila, ada 1 lagi berita tu pun tragis jugak.
Seorang cikgu kena tembak masa balik dari sekolah.

KLIK UNTUK BACA

Dah macam kat luar negara pulak dah aku rasa negara aku ni..
Seramnya.
Senang sangat orang lepas kemarahan.
Marah je bakar. Marah je tembak. Marah je bunuh.
Apa ni..???

:-/


Nauzubillah.. minta dijauhkan dari nak terkena benda-benda macam ni..


p/s: Esok puasa.. Jom sambut Ramadhan ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...