Pages

Jul 17, 2013

Majlis Pertunangan Syazni

Bertunang?
Bukan dah ada anak pulak dah ke?
Adakah ada pulak lelaki yang bertunang dengan isteri orang ni?

Hahaha..

Tak adalah..

Ini memang Majlis Pertunangan aku dengan Zaimi, memang 17 Julai.. Cuma bukan 2013, tapi 2011 dulu.

Majlis pertunangan aku tu simple dan ringkas, tanpa pelamin, tanpa sewa baju, dan tanpa make-up artis. Memang abah aku nak yang simple je, katanya, kalau ada pelamin baju sewa semua tu, baik terus panggil tok kadi nikah terus aje..haha.. Eh tu pendapat abah aku, lain orang lain caranya kan? ;)

Pakai jubah emak aku pergi haji  je..hehe

Memang ringkas je. Baju jubah putih mak aku buat haji, tudung bawal, tempel shawl kot belah luar. Lepas tu, sepupu mak aku je yang make-up kan sikit. Siap. Then tunggu rombongan sampai je.


Makanan pun tak ambil katerer mana-mana, mak je masak sendiri.. kenduri kecik untuk 50 orang, tak ramai pun. Jimat kos. Hantaran pun mak gubah sendiri. Hehe..

Mak memang talented lah bab-bab gubah hantaran ni, memang aku tak payah upah sesiapa pun.
Nak tempah dengan mak aku? Tanya sendiri. 0192566818. Nama dia Siti. Tapi dia nak terima ke tak, dengan harga upah, tanya sendiri lah ye. Kot-kot lah mak aku sudi menerima tempahan gubahan hantaran sekitar Semenyih kan.. kekeke..

Syazni dan Tunangnya.. ahaks

Now, anak dah sorang.. Alhamdulillah :)

p/s: Puasa ke tidak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...