Pages

Mar 16, 2013

Pendamping Si Ibu Mengandung

Memang betul la apa yang mak aku dan beberapa orang lain cakap sebelum ni, masa mengandung ni, panas dia lebih dari biasa woa!
Mula-mula hamil dulu, tak rasa sangat. Tapi lama-lama..pergh! Peluh mencurat-curat. Mandi pun mampu bagi kesegaran kejap je. Tak tahan sungguh, kulit asyik lembab.
Kalau kat ofis, kekadang aircond dah 22 celcius pun tak berapa nak gigil lagi. Tidur pulak memang on aircond. Nasib baik tuan rumah pasang aircond kat bilik..haha!
Bila lepak kat ruang tamu kat rumah, memang tak mampu la kalau setakat harap kipas syiling tu. Mesti kena pasang pendamping.
Apobondo si pendamping tu?
Jin kah?
Mambang kah?
Hahaha.. Tak lah, pendamping tu adalah si kipas kecik!
ko bayang la, kipas syiling dah pasang, tapi tetap kena pasang kipas kecik tu untuk hala kat aku. Dua kipas beb!
Banyak dosa kah?
Ya Allah ampunilah aku..huhu..
Ok la, nak duduk berkipas jap..
Daa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...