Pages

Feb 6, 2013

Nenek 74 Tahun Terbabas Masuk Longkang

Kesian sungguh nenek ni.
Elok-elok bawak kancil, drive sendiri pulak tu, tup tup sedar-sedar dia ada dalam longkang besar punya!

 


“Saya tidak sedar bagaimanapun boleh berada dalam longkang. Saya cuma perasan kereta tiba-tiba senget dan tidak boleh bergerak,” katanya.

Kejadian yang berlaku dekat Perak ni berakhir tanpa sebarang kecederaan dekat nenek tu. Terima kasih jugak dekat orang ramai yang tolong tarik warga emas tu ke atas.

Kalau tengok dari kereta dia pun, macam tak ada kerosakan teruk sangat. Nasib baik.



p/s: Kalau aku mesti dah panik gila sampai menjerit-jerit kot, nak -nak lagi dalam keadaan yang hormon tak berapa nak betul ni. hua hua..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...