Pages

Feb 15, 2013

Isteri Tikam Belakang Suami Dengan Pisau

Melaka: Akibat berang dengan suami yang dipercayai menegur perbuatannya kerana kerap keluar rumah tanpa izin, seorang wanita ‘naik minyak’ dan bertindak menikam lelaki itu menggunakan pisau dalam kejadian di sebuah rumah di sekitar Malim di sini, Isnin lalu. -Harian Metro.

Hah.. Jangan main-main dengan para isteri zaman moden ni, suami tegur sikit, terus mengamuk, ditebuknya belakang badan suami.. adoi..

Dah namanya suami, memang lah tanggungjawab dia kena tegur isteri kalau isteri buat salah, sebab apa-apa hal yang terjadi nanti, dunia akhirat dia yang kena tanggung. Dosa kau semua dia tanggung, tahu? Yang kau pun, dah dia tegur tu, kalau nak sentap pun, tak payahlah sampai nak bertikam bagai, bertikam lidah je dah la kot?


-Gambar Hiasan-

Tak pasal-pasal tobek belakang  badan lelaki tu.
Ish.

Korang nak baca dengan lebih lanjut, bacalah kat SINI ye.
Siapa-siapa ada gambar perempuan tu, bolehlah tinggal link kat aku. Saja nak tengok macam mana rupanya orang yang garang sangat tu. Hehe..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...