Pages

Feb 11, 2011

Suami Sepak Isteri Mengandung Hingga Keguguran.

OK ini namanya sangat kurang ajar.
Dahlah kurang ajar, bangang pulak tu.

Pasangan muda ni, suami (23) dan isteri (22) dah pun ada dua anak, dan sekarang ni si isteri mengandung lagi sorang. Bergaduh suami isteri, membuatkan si suami menampar-nampar si isteri, dan menghadiahkan sebuah penerajang dekat perut isteri yang tengah mengandungkan darah daging si suami.



Akibat penerajang itu, kandungan yang berusia 3 bulan itu tak dapat diselamatkan.
Si isteri buat report polis, dan kalau sabit kesalahan, si suami tu boleh dipenjarakan 20 tahun beserta denda.

Kejam OK, sepak perempuan.
Jom sepak lelaki ni ramai-ramai nak baru dia tahu macam mana rasa kena penyepak..

Berita DI SINI.

ps: aku masa umur 22 dulu duk berjimba-jimba lagi..bilalah aku nak matang..huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...