Pages

Dec 8, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah: FIlem Terbaru Mamat Khalid

Hai semua!
Dah pergi tengok Ngangkung?
Aku dah..haha.. aku bagi 4 bintang kat filem tu..

9 Disember ni pulak, akan ditayangkan satu lagi filem yang aku rasa best,
iaitu Hantu Kak Limah Balik Rumah..


Wah bunyik macam best je filem ni kan, aku harap 95minit dalam filem tu best lah kesemuanya.. kadang-kadang ada filem tu promosi bukan main, tapi banyak je scene yang mendatar dan mengundang rasa mengantuk..huhu..

Antara pelakon Hantu Mak Limah Balik Rumah ni adalah Awie, Umi Nazeera, Johan Raja Lawak, Sofi Jikan, Zami Ismail.. Dan filem ni memang Mamat Khalid menggunakan loghat Perak..

Em sama-samalah kita tengok macam mana filem ni nanti, tak sabar pulak! 
Ye lah, wartawan kat Harian Metro puji tau!

ps: suka ayat Mamat Khalid dalam artikel kat Harian Metro tu, "Kalau kita nak jadi masyarakat maju, kita jangan percayakan sangat dengan tahyul."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...