Pages

Nov 26, 2010

Perut Anak Dara

Hai selamat pagi semua!

Dah gosok gigi?


Dah lama tak update blog aku nih rasanya..
Lama aku berteleku depan laptop ni..

Tunggu punya tunggu punya tunggu (macam dialog P Ramlee dalam Seniman Bujang Lapok),
Idea tak timbul-timbul..

Lama sangat duduk rumah, sampai otak dah berkarat teruk ni..
Risau..

Perut anak dara?
Nak tengok?

EH bukan perut aku..jangan risau..
Perut orang lain..

.
.
.
.
.
.
.
.



Perut Elin lah..
Anak dara sekor ni memang suka tidur dengan aksi terkangkang koyak macam ni..haha..
Pantang nampak buku terbukak,  mesti nak buat lapik tidur dia..


ps: perut ELin ni memang sedap di buat bantal~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...