Pages

Oct 10, 2010

Terliur dengan Kegebuan Mereka

Serius, tadi masa drive, ada seorang lelaki bawak mereka naik motor..
Perghh.. Dari aku kecik sampai besar, aku memang takleh tengok mereka ni..
Gebu-gebu.. Sedap you!

Memang mereka ni ada macam-macam jenis, adalah 1 dua jenis yang aku suka..
Rasa macam nak turun kereta pergi rentap mereka-meraka time tu jugak, tapi..
Waras lagi kot.. Nanti apa pulak kata orang ramai.. Rakus sangat pulak kan..


Oh terliur!!

ps: aku ni bukanlah orang berada..mana mampu nak sental Deli France.. yang ini pon menjilat jari dah!
ps+: oh tolonglah jangan paksa-paksa bab-bab follow-follow ni.. dislike.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...