Pages

Sep 27, 2010

Tempat dan Tarikh Ujibakat Raja Lawak Musim 5

Korang rasa korang ada bakat melawak?
Pandai buat orang ketawa?



Ha..kepada sesiapa yang rasa dia mampu jadi Raja Lawak musim ke-5,
paling-paling pun berpotensi jadi finalis datanglah ye!


Ecewah aku pulak yang promote..hehe..
Sebab aku suka jugaklah tengok Raja Lawak ni..
Tapi kalau boleh biarlah yang betul-betul berbakat ye..hihi
Manalah tau, kalau ada rezeki korang kan, boleh berlakon kat Astro WARNA nanti..

=)


ps: suka cara Afdlin Shauki handle WARNA ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...