Pages

Aug 25, 2010

McDonald's dijamin halal

Kecoh sejak kebelakangan ni tentang cerita daging yang diimport McDonald's sudah ditarik balik sijil halalnya.. Makanya, McDonald's adalah haram lah kan?


Tapi pada hari ini, pihak McDonald's dah mengesahkan bahawa selepas sijil Uruguay ditarik balik, mereka berurusniaga dengan Australia pulak..


“Semua makanan dan minuman yang disediakan McDonald’s 100 peratus halal dan pengguna tidak perlu was-was menikmati makanan yang kami hidangkan,” katanya. Jika ada mahu maklumat lanjut mengenai sijil halal McDonald’s, hubungi Fartini Zaharuddin atau Junaidah Mazlan di Jabatan Komunikasi Korporat McDonald’s Malaysia di talian 03-78433388 sambungan 3236 atau 3234.- Harian Metro

Terus terbayang kat mata aku kesedapan GCB ni..


 Ngaaa...
Sekarang Double GCB kan?
sedapnya...nyum nyum..

ps: bulan puasa ni tengok iklan Colgate yang minum air sejuk tu pun rasa terliur..huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...