Pages

Aug 9, 2010

Ibu Tampar Pengantin Depan Tetamu

Hai..

Setiap pasangan pengantin mesti kadang-kadang ada rancangan tersendiri untuk memeriahkan lagi majlis perkahwinan mereka. Ada yang buat majlis perkahwinan yang agak pelik, macam berarak naik basikal ke, kahwin dalam air ke..

Tapi, ada satu pasangan pengantin di Jeddah ni, dia dengan isteri dia merancang nak buat adegan Cinderella dalam majlis perkahwinan dia. Maksudnya, masa majlis berlangsung, pengan tin perempuan akan berjalan masuk hanya dengan memakai sebelah kasut sahaja. Dan pengantin lelaki akan menyarungkan kasut yang sebelah lagi bila dah ada dalam dewan..

Tapi rupa-rupanya, ada orang yang berasa malu dan tak puas hati, terus je dia pergi menampar pengantin lelaki. Haha! Kesian gila..orang yang tak puas hati itu pula adalah ibu kepada pengantin lelaki tu sendiri..

-gambar hiasan-


Pengantin tu terus je rasa malu, keluar dari majlis, dan sekarang tengah Honeymoon kat Malaysia.
Kalau anda jadi pengantin lelaki tu, apa perasaan anda? hihi..
Sumber berita dari sini

ps: agak-agak dia kat Malaysia ni, yang mana satulah beliau ye..hehe
ps+: eh jomlah join contest yang kat entry atas ni..tak sudi ke..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...