Pages

Aug 13, 2010

Aksi Betina Gedik Tangkap Lentok Sampai Terkangkang




Si betina gedik ni memang pantang nampak beg terbukak, mesti dia tangkap lentok dalam beg tu.. Lepas tu tidur sampai terkangkang..haha~! Paling buat dia tidur sampai tak nak bangun kalau kitorang bukak kan kipas.. Kadang-kadang dia berdengkur, percaya tak?

Percayalah..bahawa kucing gedik aku ni memang tidur berdengkur.. Tapi takdelah macam orang berdengkur bunyinya..bunyi dengkur dia halus je.. bila aku tengok dia tidur nyenyak sangat, aku pun rasa nak tidur..hehe..

ps: pagi yang sejuk..rasa mau tido..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...