Pages

Jun 14, 2010

Novel Lagenda Budak Setan Ahadiat Akashah

Hello Readers! =)

Hari ni 14 June 2010, beerti, dah 11 hari filem Lagenda Budak Setan ditayangkan di pawagam..
Tapi, aku masih belum berkesempatan menonton *nanges*..


Macam-macam respon aku dah dengar mengenai filem ni, ada yang puji, ada yang dah pergi tonton 2-3 kali, ada yang kata bosan, ada yang siap kutuk-kutuk lagi.. Hmm.. semua tu menambahkan lagi perasaan meluap-luap aku nak pergi menonton filem ni, cuma masa je yang tak mengizinkan lagi..hehe..

Disebabkan filem Lagenda Budak Setan ini jugaklah, begitu ramai orang yang bertanyakan 1 soalan ni pada aku memandangkan aku ada menjual novel-novel terpakai..

"Novel Lagenda Budak Setan ada tak?"

Hehehe..serius, ramai yang nak beli Novel itu sekarang ni, malangnya, tak ada sesiapa pun yang nak tolak buku tu kat aku sekarang. Wah gitu, kalau jual harga tinggi pun, aku rasa mesti ada yang sanggup beli~!

Aku pernah baca novel tu masa sekolah-sekolah dulu, tapi dah lama sangat masa berlalu, aku dah lupa jalan ceritanya. Mungkin orang lain pun sama, jadi kalau boleh nak baca dulu novelnya, sebelum pergi menonton di pawagam. Jadi, takdelah rasa tercangak-cangak masa menonton..huhu..


Jadi kesimpulannya, aku rasa Novel Lagenda Budak Setan ni bolehlah dicetak semula oleh publisher nya.. Sebab, mesti ramai yang akan beli..kan? Lepas tu kat cover Novel yang cetakan terkini tu, bolehlah letak gambar Lisa Surihani..wewit!

ps: bilalah nak pergi tengok wayang ni...

updated: sudah ada inisiatif mencetak novel ni rupenya, aku baru tau. weee! suke! akan kumpul duit untuk membelinye! ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...