Pages

Jun 20, 2010

Mawi arah drama : Pak Nil Mak Kirim Salam

Hello semua =)

Ada terbaca sesuatu yang agak menarik di Harian Metro hari ni..
Raja SMS kita, Mawi,  nak mengarah drama! Hehe..

Pernah terfikir, sampai bila saya jadi penyanyi kegilaan ramai sedangkan saingan sangat sengit. Tambahan pula industri muzik tidak berapa mengizinkan saya terus mencipta nama-Mawi-Harian Metro.


Dari apa yang dia terangkan sedikit sebanyak mengenai jalan cerita drama tu, macam menarik.
Tajuknya "Pak Nil Mak Kirim Salam". Skrip drama ini ditulis oleh Mawi sendiri, Aznil Hj Nawawi akan turut berlakon dalam drama ni nanti..



Drama itu nanti kisahnya mengenai seorang pemuda pergi mencari Aznil untuk memberitahu yang mak dia suruh kirim salam, di mana kisah ini kata Mawi berdasarkan pengalaman hidup dia sendiri sebagai seorang selebriti terkenal..hehe..

Kata Mawi lagi, drama ni lebih kepada unsur komedi, tapi akan disertakan juga elemen-elemen yang boleh meruntun perasaan gitu..

Semoga Mawi berjaya  menyudahkan drama ni untuk tontonan Aidilfitri nanti yang akan ditayangkan di Astro Ria.. Kepada peminat-peminat Mawi, take note ok! Jangan lupa menonton drama ni nanti!

ps: Teringat pulak kat filem Aduh Saleha yang tak siap tu..ke dah siap?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...