Pages

Apr 6, 2010

Rumah Arwah Din Beramboi dimasuki pencuri?

Salam semua..

Apalah nak jadi dengan segelintir rakyat Malaysia ni?

Tak sampai seminggu Arwah Din Beramboi pergi, yang sudah semestinya keluarga arwah masih lagi bersedih dengan pemergian beliau, tup tup, rumah beliau pula dimasuki pencuri?

Mana perginya sifat kemanusiaan mereka eh?
3 laptop hilang..jumlah kerugian pula lebih kurang bernilai RM20K..

Tak taulah nak cakap macam mana dah..
Aku hanya mampu menggelengkan kepala je baca berita tu kat utusan hari ni..
Kesian pada keluarga arwah Din Beramboi..
Aku doakan semoga semuanya akan berjalan dengan lancar kepada keluarga arwah..



Emm.. semalam jugak adalah episod tekahir cerita NaOMei lakonan Elly Mazlein, Ady Putra, Iqram Dinzly, Raja Farah, Nabila Huda, bla bla bla.. setelah berepisod2 aku mengikuti cerita tu, aku rasa ending dia kurang kick la.. tapi okey la, happy ending kan.. hoho..



So, petang ni bermula la drama bersiri baru pulak.. kalau tak silap, lakonan Lisa Surihani ke e? I like her! hehe..

ps: ramai manusia kejam sekarang ni..semalam pun ada perompak tembak kawan sendiri bila kawan cedera..aih..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...