Pages

Apr 3, 2010

Putra LRT kini 4 Gerabak

Kepada sesiapa yang dah "LAMA GILER" tak naik PUTRA LRT atau tak turun KL macam aku..
Sesungguhnya aliran transit ringan PUTRA LRT sudah menjadi 4 gerabak ye sekarang..
bukan lagi dua.. mungkin untuk mengelakkan 'kesardinan' gerabak di waktu puncak..

Hahahahaha!
aku pon baru je tau  2 minggu lepas,
itu pun sebab aku teman nenek balik Bangsar..
oh sangat lambat ye aku tau! hahahaahah!
Dari tingkat 13 rumah nenek aku, memang nampak landasan Putra LRT ni..

Maka dengan berbekalkan handphone flip ku,
aku pon sempat la tangkap gambar LRT yang dah bertambah gerabaknya..


terlalu kecil?
klik la untuk besarkan..
maaf aku tiada DSLR!

ala mesti ada antara korang ni dah tau dah kan pasal ni..
hehe.. eh teringin la pulak nak naik gerabak baru ni..hehe..


ps: teringat lawak Johan, kalau 1, seronok, kalau 2, dua ronok, kalau banyak, beronok-ronok..
:P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...