Pages

Apr 5, 2010

Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009

Salam semua =)

Macam mana ABP tadi?
Puas hati dengan result?

Serius aku cakap aku sedikit sayu bila part  Raja Azura, Sheera, dan Pak Nil cakap mengenai arwah Din Beramboi.. sangat touching..

AKu tak pernah touching2 macam ni dengan pemergian artis..tapi Din Beramboi serius buat aku terasa sedihnya.. 

Kepada semua pemenang, tahniah!
Tapi aku sedih la jugak, kenapa orang boo dekat Fasha Sandha  macam tu.. tak baik kot? huhu..
Pastu kenapa masa Fafau naik pentas ada orang iring dia naik sambil pegang2 tangan, orang lain takde plak orang iring? eh eh sibuk plak aku ni..hehe..

Senarai pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009 adalah:


Pengacara TV Lelaki Popular = Aznil Hj Nawawi
Pengacara TV Wanita Popular = Fara Fauzana

Penyampai Radio Lelaki Popular = Faizal Ismail
Penyampai Radio Wanita Popular = Fara Fauzana

Penyanyi Duo/Kumpulan Popular = Bunkface

Artis Komedi Lelaki Popular  = Nabil 
Artis Komedi Wanita Popular = Noorkhiriah

Artis Baru Lelaki Popular = Black
Artis Baru Wanita Popular = Yuna

Penyanyi Lelaki Popular = Aizat
Penyanyi Wanita Popular = Dato Siti Nurhaliza

Penyanyi Nasyid Popular = Rabbani

Pelakon TV Lelaki Popular =Remy Ishak
Pelakon TV Wanita Popular = Tiz Zaqyah


Pelakon Filem Lelaki Popular= Que Haidar
Pelakon Filem Wanita Popular = Liyana Jasmay

Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat=Datuk Khadijah Ibrahim
Artis Paling Popular 2009= Datuk Siti Nurhaliza

Tahniah buat semua pemenang! 
Noorkhiriah tadi pun kelakar la, boleh pulak dia terkejut dia menang, sebab dia ingat dia tak ada peminat..haha! Hey, I minat U okey! =)


ps: Melbourne dekat mane? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...