Pages

Apr 1, 2010

Hari Berperang dengan Broframestone

Salam semua! =)

Apa khabar hari ini?
Semoga sihat semuanya.. Aku baca di Utusan Malaysia tadi,
dalam darah abang Din Beramboi, terdapat macam2 jenis racun,
termasuklah bisa katak, bisa ular tedung, racun rumput.. :(
Semoga beliau selamat..amin!

Baiklah, hari ni adalah 1 April!

Maka hari ni bermulalah undian perang ke atas Broframestone dan pasangan beliau,
ala contest la.. hehe..


Aku pernah buat entry contest tu disini kalau korang nak baca..

Sekarang ni, 1-4 April adalah proses mengundi.. Maka sekiranya kamu semua nak undi aku dan Zaimi,
boleh lah submit undian di sini!

Disana, korang kena undi 5 pasangan, kat sana ada jelaskan cara2 nak undi.. senang je :)

Kalau korang rasa kami layak diundi, undilah ye
Kami punya kod 15
=)

Segala jasa baik akan dikenang..hehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...