Pages

Mar 30, 2010

Kucing Biri-Biri

Salam semua =)

Bila dengar perkataan kambing biri-biri, 
apa yang akan korang bayangkan?

Kalau aku, aku akan terbayangkan haiwan yang berbulu lebat,
bulu bergulung-gulung dan haiwan tu kelihatan montel je..

Tapi dekat rumah pulak ada kucing biri-biri..
Lebih kurang dengan makhluk yang aku bayangkan tadi,
cuma gantikan kambing dengan kucing~


Badan dia semakin menjadi-jadi sejak betukar makanan ni..
DIa dah muak dah dengan biskut Friskies, sekarang ni makan Fancy Feast lak,
yang perisa Salmon + Beef + Cheese..
Memang dia suka sangat la perisa baru ni..
Badan pun macam dipam-pam..
Bulu pun semakin lebat..
Elin semakin bobok dan bertukar menjadi biri-biri jadian.. hee..

ps: cinta tanpa pengorbanan ibarat sirap tanpa gula~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...