Pages

Mar 6, 2010

Kenduri Di Beranang

Salam Semua =)

Sekarang ni musim orang kahwin kan?
Sana kenduri, sini kenduri..

Hari ni je, aku ada 2 undangan kenduri kahwin,
tapi terpaksa korbankan 1 [kenduri Acai] sebab ada sedara angkat kami pun kahwin harini.
Kepada Acai dan isteri, Selamat Pengantin Baru! Cepat-cepat beranak..haha!

Yang kenduri aku pergi tadi kat Beranang, Negeri Sembilan..
Tak sampai 30minit pun dari rumah aku walaupun rumah aku di Selangor..heheh


Ni pelamin diorang.. Bercahaye! Gambar ni aku tangkap malam tadi, sebelum acara nikah.
Diorang guna pelamin yang kerusi bercantum..Aku tengok kecik aje pelamin jenis ni..
Untuk pengantin ni molek la sebab dia kecik je orangnya, kalau aku kompom sempit! hehe..

Mak dan abah aku bergambar ngan pengantin di tengah-tengah panas..yang buat aku nak gelak tengok gambar ni, adalah budak lelaki berbaju belang yang berdiri tonggek tu..hehe..

pengantin sedang riak menunjukkan duit yang beliau dapat..haha! Oh namanya Fadzlyana, suaminya Farid..

aku pulak dengan gemoknya sedang menayang nasi dan lauk kenduri..haha! Oh kecilnya ko Alang berdiri di sebelah aku..huhu..

 my beloved nenek, pakai tudung Siti u!
Vogedevas nenek arini!

last sekali tak tau nak buat apa, orang pun ramai gila, duduk je lah tak buat apa-apa..huhu..

Semoga Pengantin berbahagia sampai ke anak cucu..kalau aku rajin esok aku buat cupcake untuk kau..
Maklumlah aku kan penganggur, takdo duik nak boli hadiah bosa2..haha!


ps: terasa sedikit takut mengenang alam rumah tangga, ianya alam penuh tanggungjawab, semoga aku mampu menghadapinya kelak =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...