Pages

Feb 21, 2010

RM10 terus masuk dalam akaun hanya dengan jadi follower blog

Eh aku tak tipu la, ini bukan cobaan, ini betol2!
Kebetulan rezeki ada, maka semalam, hanya dengan menjadi follower kepada 1 blog ini,
terus rm10 masuk ke dalam akaun CIMB aku..

Mesti ada yang cakap, "Ala, rm10 pun nak kecoh.."
Tapi bagi aku, duit tetap duit..
dan aku sentiasa gembira bila dapat duit..hehe

Ha ni buktinya:
Hehe..
Alkisahnya masa blogwalking semalam..
Termasuklah kat blog Hanis Malik..
Dan dia pun nak bagi hadiah kat follower dia yang ke 76 & 77..
Dah rezeki aku..

=)

Terima kasih ye encik Hanis Malik! 

Sesiapa rasa nak jadi model pun boleh pergi ke blog beliau, beliau nak carik model rasenye :)


ps: terasa nak bagi give away kat readers gak la..apa ya?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...