Pages

Feb 6, 2010

Pelajar IPTS Malu dirogol 3 Lelaki



Memang malu, lebih2 lagi diperkatakan kejadian itu divideokan,
dan disebar luas. Akibatnya, satu keluarga menyisihkan diri kerana terlalu malu.
Apalah daya dan kudrat gadis bertubuh kecil itu, apabila dipukul dan diheret oleh lelaki2 yang dirasuk setan, sampai jadi macam binatang!

Berita penuh kamu semua boleh baca disini..

Memang macam binatang kan?
Atas pengaruh apakah?

Eh kenapa orang selalu cakap rogol beramai2 tu macam binatang?
Binatang pun ada rogol beramai2 ke?

Ada!

Cuba tengok gambar2 bawah ni:




Huhu.. tapi..
dah sah2 dah namanya binatang..
Takkan dihisab pun amalan mereka..

Yang manusia menyerupai binatang tu?
Esok2 depan Allah kat Padang Masyar,
pandai2 la ya nak jawab..

Kepada mangsa tu,
semoga bertabah..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...