Pages

Feb 8, 2010

Oh Durian & Satar

Hari tu masa pergi Terengganu, selain jalan2, banyaklah jugak makan2..
Eh aku tak cerita lagi ye aku jalan mane? haha.. nanti la aku cerita..

Ada sekali tu, gi Pasar Payang tu, semua pulak teringin nak makan durian..
Tapi takleh nak bawak balik chalet..kang nak kopek cmane..
jadi, abah pun suh makan kat situ gak..




Semangat kan famili aku makan?
Aku?
Aku takleh makan durian.......
Sebab nanti bila makan, aku leh pening sampai rasa nak pitam..

Jadinya, aku jadi pengadil je la..
huhu..

tapi ada 1 benda yang aku memang sangat2 suka makan..
sepanjang aku duk terengganu 3tahun dulu pon, aku memang selalu makan benda ni..


Ianya adalah satar..
mavelles wa cakap lu!

ps: pergh...tetibe tringain lak..mana nak carik kat Semenyih ni????
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...