Pages

Feb 10, 2010

Norman KRU Pengetua Akademi Fantasia 8


Begitu lah nampaknya..
Setelah banyak teka-teki mengenai siapa yang bakal menjadi pengetua AF8,
akhirnya sekarang dah terjawab, orangnya adal Norman Abdul Halim
atau lebih dikenali sebagai Norman KRU.

Berita lanjut sekiranya anda berminat boleh baca disini:

Selain itu, Que Haidar juga turut menjadi salah seorang cikgu AF kali ni..
Bersama2 dengan isteri dia lah, Linda Jasmin tu.


-abaikan baju beliau yang sexy giler2 tu-


Persoalannya, layak ke?
Dia kan muda lagi, banyak lagi pelakon yang lebih berpengalaman dari dia..
Ke AF ni saje nak buat kontroversi?
Aku bukanlah tak suka, tapi nanti mesti ada jugak pihak yang akan bercakap2 pasal perkara ni..

Bagaimanapun, tengok je lah bagaimana hasilnya AF8 ni pulak ye..
Dengar cerita, ujibakat haritu tak ramai yang pergi..
Orang dak muak ke?
Huhuhu..

PS: tak tau la aku tengok ke tak AF8 ni nanti.. last tengok bersungguh2 pun masa AF4 je, paling hardcore masa AF2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...