Pages

Feb 27, 2010

Kenduri DI Rumah TOk Alang

Kenduri kahwin anak kepada adik arwah atok aku..
Aku panggil dia Tok Alang aje..
Rumah dia kat Simpang Ampat, Melaka..


Pepagi lagi dah bertolak dari umah aku dah,
perjalanan dalam sejam lebih je, tak jauh sangat pun :)
Oh aku pergi bersimple-simpelan je,
pakai baju kurung lame dan bermekap nipis sahaja..huhu..

Oh saya sedar saya tak lawa, tak perlu kritik..hehe..
Dan memang lain bebenar muka aku dan mak..hua hua..


Memang menitis la jugak air mata aku dan mak bila tengok muka tok alang tadi..
sebab teringat kat arwah atok aku, muka dorang iras, cuma atok aku lebih cerah, lebih berisi, dan bergigi..hehe.. tok alang dah ngongak.. heeee...

Tengok abahku itu, hidung kami sama..haha..


Oh this is my sister.. Baru form 3 yer..huhu..

Kat kenduri ni ramai la sedara2 and sepupu mak aku..
Wajah diorang sume seakan-akan je macam muka arwah atok aku..
Same la dengan muka mak aku sebab muka mak aku macam muka atok aku..
Pe aku merepek ni? Korang paham? haha..

Sebabnya dorang ni sume kebanyakkannya kawen dengan sepupu2 sendiri je, atok aku je kena kawen dengan sepupu dia lari gi KL.. tu yang terjumpa nenek aku tu..heheh..


Ade persembahan..suke2!
Klasik gitu! I loike!


Atara sepupu dan mak sedara mak aku..
Dan antara ramai2 tu, ade gak la terjumpa senior UMT dulu..
rupenye dulu dia pracktical kat rumah tok alang aku ni..
Tok alang aku ni ada kolam ikan air tawar..
Dan dia memang usahasama dengan UMT rasenye..


Disebabkan pengantin baru je sudah acara Khatam Quran dan ngah mekap lak untuk kenduri,
makanya tak dapat la amek gambar dia..amek gambar gerbang je la..hehe..

best jugak sekali sekala balik Melaka ni :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...