Pages

Feb 9, 2010

Katil & Cadar Yang Pelik

Bangun pepagi, search2 kat Google..
Terjumpa la beberapa jenis katil dan cadar yang pelik..

Yang pertama:

Hehe,,khas untuk orang yang tido mengerekot macam ni je..
Silap2 pusing, belebuk jatuh ke bawah..hehe..

Yang kedua:

Katil yang ala2 perangkap yang Donald Duck guna nak tangkap Chip & Dale..
Kalau tersilap tersepak, lemas tak cukup oksigen la dalam tu..heee

ada lagi..
teruskan membaca..haha

Yang ke tiga:

kepada yang rasa nak tidur dalam keadaan kiut, leh la beli katil ni..
pastu leh amek gambar, tag kat Facebook..haha..
Bahagian atas dia pon boleh baring gak sebenarnye..
Tapi kat Malaysia, lebih2 lagi rumah yang takde aircond, mau menggelupor panas tido dalam burger neh..hehe..


Yang keempat:
Katil ni mesti gerak macam buai baby kan?
Bila tidor rase didodoi2 je macam mase kecik2 dulu..
Tapi aku yang mabuk laut ni, sensilap muntah je lebih dari tido..haha..

Yang kelima:
ha yang ni mungkin sesuai dibeli oleh pasangan suami isteri yang asik2 nak bertekak..
boleh beli dan jadikan sofa kat ruang tamu..
pastu bila dah gadoh teruk2 kaw2 punya, salah sorang tak perlu risau nak tido mane, tido aje kat ruang tamu tu, sebab sofa tu adalah multifunction, boleh dicantum menjadi katil yang comel..

Abes bab katil pelik, ni aku nak tunjuk gambar cadar pelik pulak..
Harap takde lah yang marah ye..hehe..
ready?

cadar pertama:
korang boleh klik gambar untuk besarkan..
Yang permpuan tu adalah corak cadar dan sarung bantal ye..
hahaha!
konon2 tido ngan pompuan tu lah..
kepada lelaki2 yang teringin giler nak tido sebelah pompuan mat salleh, leh ar beli..
heeeeee..

dan cadar yang kedua,
agak melampau ye cadar ni:
sexy benar cadar ni..
kalau orang gemuk tringin nak badan cam model leh la beli kot?
eh aku tak rekomen ok..
huhuhuhuh..

ps: aku tak bertanggungjawab atas segala perasaan pelik yang hadir dalam diri korang..
grown up guys..
kui kui kui..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...