Pages

Feb 16, 2010

Cina raya, Semenyih lumpuh

Semalam aku, adik aku dan nenek aku pergi ke pekan Semenyih untuk membeli cendol..
Nenek la dah lama tak makan dia kate, tu yang pergi beli tu..
Cendol kat sini sedap giles!
Dan aku gak membeli rojak..sedap, tapi pedas..hehe..


Sambil2 tu aku tengok2 la alam sekeliling..
Pekan Semenyih, lebih2 lagi kat lorong depan Econsave ni, LENGANG.
Toleh kanan lengang..


Toleh kiri pun lengang..
selalu jalan ni punyalah banyak kereta..
kalau dah parking tu, payah nak kuar..

Kedai2 pun banyak tutup..
Pasar pon tak banyak ikan..
Selalu cina yang banyak jual ikan..

Ini bila dorang raya, rata2 kedai tutup..
huhu..
Sunyi sepi la semenyih 2,3 hari ni..


Ps: ralat btol rase nye, mase ni la bangsa2 aku yang meniaga ikan & sayur, menyembelih bangsanya sendiri dengan meletakkan harga yang berganda mahal.. ish ish ish..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...