Pages

Jan 8, 2010

Syaitan yang punya

Semalam aku takde watpe pun, aku duk umah je..
Boring2..tengokla Senario kat Astro Warna..
Serius aku rasa aku dah dewasa bila tengok senario ni..
Ye la..cerita tu zaman aku skolah2 lagi..hehe

Pastu kan macam biasa, cerita senario bila dah abeh kan ada lagu,
ada 1 rangkap lagu dia tu aku dengar pastu senyum sorang2..
Agak comel lak..hehe

"Jangan anda meminum arak,
Arak itu syaitan yang punya, 
Kalau anda minum, 
Nanti syaitan, Syaitan nak minum, 
Syaitan nak minum air apa"



Erm.. arak tu haram..
Tapi aku heran, ramai jugak anak2 melayu kita ni yang teguk benda ni..
Pastu kalau terasa, mesti ada yang nak sound aku,

"Ala macam la baik sangat minah neh!"

Ye aku memang tak ngaku aku baik,
tapi aku tak minum arak..

:)

ps: apekah yang aku cerita neh?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...