Pages

Jan 2, 2010

Happy Birthday to us!

Harini 2 January, maka genaplah aku berumur 24 tahun..
wah..makin besar angka tu..
Alhamdulillah..
Aku rase, aku dah cukup dewasa dengan umor itu..

Harap akan berfikir & bertindak lebih matured lepas ni..
Pada 30hb aritu, aku dan Zaimi sambut birthday kami same2..
Kenapa 30hb? Sebab tarikh tu agak tengah2 dari birthday kami..
Hehe..
Disebabkan birthday kami dekat2 je, walaupon berbeza tahun,
Zaimi tahun 85, aku 86..
Tapi birthday kami selang 5 hari je..
Zaimi tua dari aku 5 hari je..hehe..

Makanya, sambut sekali lah :)
Kek kami!
Syazaimi 09/10..
Kami same2 berumur 24 sekarang walaupon tahun berbeza..hehe
dan ini kali ke 4 kami sambut bday same2..
dan kali ke 3 beli kek bday same2.. [sebab tahun lepas atok meninggal, tak beli kek]


sambut kecik2 je..kek, fries, popia and apple juice blend sendiri..hehe..

mari2 potong kek..ngeeee!

2 masyarakat Malaysia yang berumur 24tahun..huhu..

eh kami ni sambut birthday berdua je ke?
takdelah..
adik aku ade..

hee!

sila scroll ke bawah jika berminat membeli tudung bawal putih batu!~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...