Pages

Jan 7, 2010

4 Sekeluarga mati dibunuh di Gemencheh

Hoi terkejut bukan kepalang aku baca paper arini..
Aku baru tau sal berita ni..
4 sekeluarga mati dibunuh dengan sangat2 dasyat!!
Yang membunuh tu dipercayai ahli keluarga sendiri..

Tergamak lelaki tu bunuh ayah, atok, nenek dan adik dia sendiri..
bukan main tekap2 bantal je bunuh tu, ni ngeri gile!
Adekah terpengaruh dengan filem??
untuk berita penuh, korang boleh baca disini..

Dia bunuh atok dia yang berumur 90tahun (Atan) dan sakit buah pinggang..
Arwah atok dia tu putus tangan kanan dipercayai ditetak..

Nenek dia, 80tahun (Sufiah), pulak putus tangan kiri, ditetak jugak..

Ayah kandung dia (Ismail), iaitu menantu kepada Atan dan Sufiah,
dia penggal kepala!!
Pastu dia tanam kat Shah Alam..

Adik Kandung dia, Siti Khadijah,22, mati dengan senjata tajam terpacak di dada..

Apa la nak jadi?
Duduk dalam rumah sendiri pon dah tak selamat ke?

:(

takde atok, nenek, ngan bapak ko tu, takde la kau binatang!
sdey..
mereka dah dikebumikan dalam satu liang..
Takziah dan AlFatihah..

ps: dah takde akal agaknye mamat tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...