Pages

Aug 4, 2009

apekah?

Aku rase dewasa sikit sekarang.. sedangkan baru 8 bulan berlalu..
baru ke?
entahla, terpulang pada apa yang dilalui..

tp, semenjak Ogos tiba ni, aku rase banyak sangat perubahan dalam diri aku..

semakin matang kot?

mungkin jugak aku semakin bosan hidup dengan cara yang sama..

tapi tak beerti aku tak rindukan cara hidup yang sama..cuma rutin dulu dah jadi sampingan..
baru rase best balik, kan?

ape yang aku merepek kul 1.40 pagi ni??

heheh..
aku sebenarnye tengah duk pikir, nape la pihak pengurusan Zaba ni letak visitor lelaki dukduk kat blok E ni?

lelaki2 yang berbadan gagah U!

mengadap tingkap bilik aku ni ha, nak duk brape ari aku pun xtau..
lauk aku jamu mate la kotz?
hahah!

harap2 lelaki2 tu xla merayap pecah masuk bilik dak2 pompuan ye..dah la blok aku..wuwuwu~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...