Pages

Nov 8, 2009

Welcome to the world Nur!

ini sepupu baru aku!
menjenguk dunia pada 5hb Nov aritu..
tapi ada masalah sikit, arini baru kuar spital..
barulah kami [keluarga belah mak aku] dapat tgk dia..

dia anak adik bongsu mak aku, Ucu Mail..

isteri Ucu aku baru bagi name dia Nur..
yang belakang tak pikir lagi..hehe..


didukung mummy dia..
sebab silau sangat panas terik, berkerut muka dia..hehe

yang ni dengan mak aku, abah aku..kecil je dia..
hehe..yang nyelit tengah2 tu anak angah aku..

angah aku yang terselit pakai baju hijau kat belakang tu..

duk dalam pangkuan nenek..
on the way gi Shah Alam..umah mertua ucu aku..

so sweet :)

Atok pergi, Nur lahir..itulah life cycle..

=)


semoga membesar dgn sihat Nur!
nanti dia jadi dak langkawi la..

Ucu aku keje langkawi..
huhu..

oh lupe nak cakap, Nur ni ade abang sorg umo 3tahun..
tak datang spital sbb kecik lg..
duk shah alam..

cucu arwah Joned dah ade 6!
Family kami kecik je ;)

nape xde gambar aku pegang baby?
aku takut nak pegang, lembut sangat! heheh!



ps: umo 23 pon dpt sepupu lagi.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...