Pages

Nov 10, 2009

Mat Bunga & Dollah Cantik

AKu pernah curang..
Aku pernah beralih dari dia dulu..

Sedankan dari mula2 dia diperkenalkan pada aku,
aku dah suka..

Ceh ayat takleh blah..

Aku nak btau, masa ERA FM mula2 launch dulu,
aku sekolah lagi..
mase tu zaman Halim Othman, Linda Onn, Najman, Khyrill, Seelan Paul...

Wah terase aku pon dah tua bila mengenang dorg tu dah tua!
Haha!!

Pastu, masuk Fafau la, FBI la..

Pastu bila Fafau & FBI dah blah, aku pon blah gak dari ERA..

Masa tu ERA ngah merapu, asik2 iklan je..nyampos!

Tapi lame2, aku rase radio 'tu' plak dah banyak iklan..
ade sekali tu,
aku drive balik dari UKM ke umah aku di Semenyih,
perjalanan selalunya amek masa dalam 30-40 minit,
bayangkan, sepanjang perjalanan aku tu,
ade 3 lagu je??

yang lain sume iklan..
WTF?

Sekarang aku dengar ERA balik..
Korang aku tak tau la, tapi aku sangat SUKA dengar ERA..
sebab walaupon dia pasang iklan, iklan dia lawak!

=)

part paling best mestilah AZnil & DIn Beramboi..



Dan satu lagi yang aku suke dengar,
Adi & Burn..

Oh mungkin dorang ni hampir sebaya ngan aku,
maksud aku, tak terlalu muda atau terlalu tua,
same mangalami zaman Tora Datang Lagi mase kecik dulu,
aku rase ngam je dengar dorang..

yang lawaknye mase dorang jadi DOllah Cantik ngan Mat Bunga/ Mat Jiwang Ruby..
haha!!



Asik gelak je aku!

Sepah ERA pon best gak!


aih..
best2!

(^^,)


ps: anak Erra Fazira comel! *pe kaitan?*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...