Pages

Oct 31, 2009

Thanks

Ngah xde moog nak berblog.
Tapi bukak2 blog ade pertambahan follower.

Thanks ye.
Untuk pengetahuan follower baru dan lame,
ini blog personal.
blog peribadi.

semuanya berkenaan diri aku,
tak pon aku ulas ape2 dengan pandangan aku sendiri.
korang jangan terpedaya lak ye,
jgn meletak harapan tinggi kat blog aku ni untuk mendapat sebarang ilmu,
hee..

dah dah syazni,
ngarut lak.

just tpikir,
nanti umor aku dah 44 [kalau panjang umor],
aku mampu tak nak layan tetamu yang dtg umah ramai2..
ngan kawan2 datang bwk anak2 kecik masing..
lari2 keliling umah aku..

mane nak layan kawan borak2..
mane nak wat air tambahan..
masak2..
bla bla bla...

pastu bila dorg dah balik, kene kemas2..
siap kene tahan jantung lg kalau ade pinggan pecah..
pagar bengkok anak kawan td panjat..
anak sendiri kecik ati sebab tak berape dilayan mase ade tetamu..
hmmm...

susahnye jadi dewasa..
but life must go on..



ps: aku tak hipokrit, aku ngaku aku kekadang rimas org dtg ramai2..
haha..

tak maturednye daku

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...