Pages

Oct 3, 2009

Sakit pinggang


Sekarang ni aku tengah duduk dalam bilik komputer kat umah aku..
Kedengaran la nenek duk tepuk2 kerusi seronok tengok rancangan kat tv9..
lagu nasyid budak kecik..

tapi itu bukan main point aku nak cakap..

malam tadi, aku tinggal berdua je kat umah ngan Nana..
bese la, dah tido berdua je, kat umah yang tak berjiran ni,
tido xlena..

macam2 bunyi la aku duk dengar..

dah kul 4 baru tertido..
kul 9, nenek dah kol gi amek dia kat umah angah aku kat balakong..

siap2 sume, dalam kul 10 gak la baru btolak..

pastu, kul 12 kene gi antar nana gi sekolah lak..
then, trus nenek ajak aku gi TESCO semenyih..

agak BEST sebab dapat dibelanja..ngahaha!

pastu, sedar tak sedar, dah kul 2..
nenek suh beli kfc pe sume, dalam kul 3.15 petang camtu baru sampai umah..
lambat gak sbb tunggu nenek nye OR fillet burger lambat siap..

letih weh...pastu, kul 5..
nana dah tepon suh gi jemput la..
aku pon ngan ngantuk2 nye gi la ke Rinching tu mjemput dia..

balik2, trus prepare nak wat cucur udang..
habis menggoreng dalam kul 6.30..

Literature Review??
uwaaaa.....bila nak tacap neh (*_*)

ahah..aku sakit pinggang sejak petang semalam..
huhu

:P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...