Pages

Oct 15, 2009

Papadom Sakitkan Pipi


baru malam semalam aku dapat tgk Papadom..
seat 3 dari depan, lenguh leher mendongak..


tapi berbaloi!!

Sangat best OK citer tu!

Afdlin, salute!

Cerita 1 jam 55 minit tu padat,
padat dengan isi2 best untuk diingati..

sape2 yang belum tengok, gi la tengok!

Semalam pon ade seorang makcik yang seusia ngan nenek aku gi tgk sekali..
hehe..

Tapi makcik tu makci yang sedar diri tau..
bukan mcm azizah mahzan..
hehe..


sampai skg masih nak gelak tringat crite tu..
Farid Kamil & Que Haidar berlakon lain sikit dr biasa dalam Papadom ni..
hehe..

Pastikan korang tak terlepas scene 'Eksistensial Sial'..

hahahah!

=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...