Pages

Oct 18, 2009

Bukan nak upload gambar lucah pon!!

Pissed off!
Pissed off!!!!

Aku nak cerita sal aku breakfast ngan mak abah & adik aku pagi tadi..
Tapi dari tadi duk try takleh gak nak upload gambar2 tu.

Bukannya kami sekeluarga makan dalam keadaan bogel tak senonoh pon!

Ha marah ni..

Asik la cakap internal error..
aku dah restart laptop pon takleh gak..

ish!

benci betol..

rase macam nak hempas je laptop ni ke dinding..
tp sayang lak..vista ni..huhu..

ke blogger yang jeles ngan aku sbb bapak aku tak belanje dia?
ke UKM jaring ni yang macam lahabau hampeh?

#$%%$#
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...