Pages

Sep 10, 2009

Kasut






Kasut perempuan.
Cantik.

Tadi, mase aku lalu kat koridor hostel ni, aku kerling2 la kasut2 yang bersusun depan bilik2 yang searas dengan aku ni.

Terpandang la kat beberapa kasut yang agak fascinating. Hehe.
Cantik kot?

Kelihatan ladies sekali bila dapat pakai kasut wanita terbabit.
Wah, tringin beb!

Sebab aku selalu pakai flat sandal sahaje, selain seliper jamban.
Tringin nak pakai heels..tapi aku dah setinggi 5' 6".. kang jadi zirafah lak kalu tambah lagi few inches..hehe..

Kalau tak heels pun, aku teringin pakai kasut bertutup di buku lali, macam dalam gambar di atas.

Kenape aku tak beli je? Then pakailah!
Susah pe?

Huu.. memang nak beli,pernah je beli.
Tapi, kaki aku ni manje sangat. Sampai aku malas nak beli dah.
Bila pakai kasut je, melecet.
Haih....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...