Pages

Jun 3, 2009

Kesian nya pakcik ni =(

Aku dapat email gambar ni...
Speechless...

Pakcik ni dipercayai meninggal masa tidur kat rumah dia, kat depan TV..
Dia duduk sorang..

Tak tau la selepas berape hari baru mayat dia orang jumpa..
dah reput & berulat2..

sedih pulak tengok barang2 dia atas meja tu, Tshirt dia atas lantai tu..
tak tau la dia ada anak2 ke tak..
mungkin anak2 dia duduk jauh, isteri dia pulak dah tak ade..
kot la..aku pun tak tau cerita sebenar..

mata dia dah tak ada..
otot2 dah hitam..

Ya Allah..
Ampunkan lah dosa2 pakcik ni..
Tempatkan lah dia di tempat yang baik..


hmm..teringat pulak kat arwah atok..
Al-Fatihah untuk mereka berdua..
=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...