Pages

May 6, 2009

Tag dari kak Datin!

Lame dah tak jawab tag..ha meh meh..

Nama Timangan
:: syazni, syaz, nie..


Anda seorang yang....
:: baran, cepat panik, cepat nanges, err.. ape lagi ek? huhuuu~


Insan teristimewa, describekan mengapa die terlalu istimewa...
:: :: keluarga.. tp aku rase aku lagi sayang Zaimi.. hak hak! Sebab sayang keluarga, sbb dah name pon keluarge..huhuu.. Sebab sayang Zaimi? Aku start kenal dia secara mendalam mase sem 4 undergrad..mase tu aku rase dia lah lelaki yang sangat baik..dia penyabar.. he resembles my late grandfather much in his attitude.. dia suke senyum.. dia cute!! haha! dah2 korang sila jangan muntah..

Lagu kesukaan yang dilayan sekarang....
:: skg? aku rase aku suka sangat lagu yang ade lirik 'puing-puing' cinta tu skg..hak hak..aku tak tau name ape..

Makanan kesukaan...
:: KFC, McD, tomyam, bla bla bla..banyak do'oh..haha!


Warna kesukaan...:::cokelat...


3 benda wajib ada dalam beg...
:: wallet, henpon, kamera..


Kali terakhir menangis dan kenapa
:: selalu nanges..tp nanges paling dasat adelah mase atok meninggal.. sgt x dpt trima mase tu sbb pagi hari sebelum dia meninggal dia sgt hepi.. rindunya.............................

Tag 6 rakan yang lain
:: sape2 je.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...